Friday, October 14, 2016

Daily Options Trading Strategie Charts , Notes , 'N Nuwe Toevoeging

Daily Options Trading Strategie: Charts, Notes, 'n nuwe toevoeging Die reaksie op my daaglikse opsies handel strategie het regtig oorweldigend. Ek ontvang ton van e-posse en kommentaar elke dag daaroor. Ek doen my bes om die vrae so gou as moontlik te beantwoord, want ek verstaan ​​dat daar beslis 'n leerkurwe betrokke. Hopelik sal jy vind dat die strategie werk baie goed. Jy kan my twee vorige artikels oor die strategie hier (mees onlangse) en hier (eerste in die reeks) te lees. My strategie gebruik die volgende vyf aanwysers om voordeel te trek van die uiterste oorverkoop en oorgekoop vlakke, sodat die handelaar om te betree en die uitgang van 'n handelsmerk in 'n kort tyd: Bollinger Bands - ek gebruik die 12,2,2 as my parameters, naamlik (12) as die Eenvoudige bewegende gemiddelde (NYSE: SMA) en standaardafwyking, (2) as die standaard afwyking van die top-band, en (2) as ' die standaardafwyking van die onderste band. As 'n persoonlike voorkeur, sal ek nie begin om selfs oorweeg om 'n handelsmerk totdat ek sien die huidige prys aksie skuif onder die onderste groep (oproepe) of bo die top-band (wan), maar dit is net een van die aanwysers wat nodig is uit Vyf (5) totaal. Relatiewe sterkte-indeks - ek gebruik 'n lengte van twaalf (12). Die RSI is 'n aanduiding wat wys wanneer 'n voorraad is by oorgekoop en oorverkoopte vlakke. Dit het 'n verskeidenheid van 0-100. 'N Lesing oor die RSI van 70 dui oorgekoop vlakke, terwyl 30 oorverkoop beskou. Sommige handelaars hou selfs onder die standaard 30-vlak vir 'n bevestiging koop om te gaan, maar dit is uiteindelik die keuse van die handelaar se. Intraday Momentum Index - Die IMI is van onskatbare waarde vir sover dit my aangaan vir 'n opsies handelaar wat vinnig kry in-en-uit posisies. Die Intraday Momentum indeks is soortgelyk aan die lees van die relatiewe sterkte-indeks, in die sin dat beide van hulle het 'n verskeidenheid van 0-100. Weereens, 70 dui oorgekoop, terwyl 30 oorverkoop beskou. Ek gebruik ook die reeks van twaalf (12) om ooreenstem met die RSI. Weereens, dit is die handelaar se voorkeur oor wat lank werk en wat hy of sy daarvan hou om te gebruik. Die Intraday Momentum indeks is 'n baie kragtige tegniese aanwyser te gebruik vir enige soort handelaar. Geldvloei Index - volg die IMI as die volgende aanwyser. Die MFI is 'n momentum aanwyser wat gebruik word om die skuldigbevinding in 'n huidige tendens bepaal deur die ontleding van die prys en volume van 'n gegewe sekuriteit. Die MFI word gebruik as 'n maatstaf van die sterkte van geld gaan in en uit 'n sekuriteit en kan gebruik word om 'n tendens omkeer voorspel. Die MFI is-reeks gebind tussen 0 en 100 (soos die RSI en IMI) en geïnterpreteer in 'n soortgelyke wyse as die RSI en IMI. Die fundamentele verskil is dat die MFI rekeninge ook vir volume, terwyl die RSI net prys sluit. Dit is ook anders in die feit dat in plaas van die aantal dertig (30) aandui oorverkoopte vlakke, die geldvloei Index gebruik twintig as oorverkoop en tagtig as oorgekoop. Volle stogastiese ossillator (gebruik nie net die vinnig of stadig Stogastiese) - gebruik word deur baie Forex-handelaars, ek vind die FSO geweldig nuttig in my ambagte as 'n ander aanduiding dat bevestig wat die vorige vier reeds gedoen het. Die kombinasie van al hierdie aanwysers saam regtig bekragtig wanneer dit is 'n goeie tyd om te koop. Die FSO is 'n kombinasie van die Slow Stogastiese en die Fast Stogastiese en is meer gevorderde en meer buigsaam as die vinnige en stadige Stogastiese en kan selfs gebruik word om hulle op te wek. Lesings bo 80 op te tree as 'n oorgekoopte sein terwyl lesings onder 20 tree 'n oorverkoopte sein. Die parameters ek verkies om te gebruik (10,6,6) vir daaglikse handel. Een van die probleme wat mense lyk met hierdie strategie is spring in 'n ambag te vinnig te hê. 'N Baie belangrike deel van die strategie is om te weet om te koop te vermy wanneer dit mag lyk soos 'n goeie tyd om dit te doen nie, maar is regtig nie. Ek sal 'n paar van my streaming kaarte wys en wys algemene foute wat gemaak kan word. Sedert ek wag tot die markte oop gewees het vir ten minste een uur en sal nie handel dryf in die laaste uur, het ons te make met ongeveer 4,5 uur van die werklike handel. Dit is genoeg tyd. Daar is geen rede om te koop as die aanwysers en tendens is wat jy vertel nie. Ek kan regtig nie beklemtoon hoe belangrik geduld is by die gebruik van hierdie strategie. Dit is een ding as jy sien 'n groot oorverkoopte vlak om 10:30 EST en al aanwysers is in lyn. Onder daardie omstandighede is dit 'n goeie tyd om te koop. Maar, as jy sien die onderkant of bokant Bollinger Bands skaars aangeraak, of die huidige prys aksie lyn is drukkies die band vir 'n tydperk (wat ek in meer detail oor later in die artikel gaan), en al die ander aanwysers skaars by oorverkoop / oorgekoop vlakke, waarom 'n handelsmerk te dwing? Aan almal up-to-date met die aandele Ek is tans met behulp van hierdie strategie te hou, hulle is die volgende: Apple Inc (NASDAQ: AAPL) Google (NASDAQ: GOOG) CF Industries (NYSE: CF) Wynn Resorts (NASDAQ: WYNN) F5 Networks (NASDAQ: FFIV) Intuïtief Chirurgiese (NASDAQ: ISRG) Chipotle Meksikaanse Grill 9CMG) International Business Machines (NYSE: IBM) - net bygevoeg. Baidu (NASDAQ: BIDU) Sina Corp (NASDAQ: SINA) is verwyder uit die lys. Die prys per aandeel te laag gedoop daarvoor te benut met die minimum verkoop orde van $ 0,60 hoër as wat jy betaal vir elke opsie kontrak. Daarbenewens is die Chinese regering buite beheer raak met sy regulasies. Baidu (BIDU) kan binnekort verwyder word indien enige meer van hierdie verslae te hou uit te kom. Die laaste ding wat ons nodig met behulp van hierdie strategie is onsekerheid. Dit is waarom ek altyd beklemtoon dat voordat jy 'n handelsmerk te plaas moet jy die ENKELE simbool kyk op sulke webwerwe soos Yahoo Finansies of CNBC vir enige nuusgebeure wat die voorraad kan beïnvloed. Wanneer jy sien 'n voorraad gly baie vinnig in 'n kort tyd, altyd uit te vind waarom dadelik sien. Daar is byna altyd 'n rede. SINA op Maandag was 'n baie goeie voorbeeld hiervan. Selfs al is die voorraad was af die hele dag, omstreeks 01:24 EST, die voorraad heeltemal getuimel (saam met die meeste Chinese tegnologie-aandele). Dit was 'n goeie aanduiding te weg van daardie voorraad te bly, saam met BIDU (Chinese tegnologie-aandele geneig om te beweeg in 'n tandem). Jy wil net nie gevang word in 'n posisie te hou call opsies met soveel risiko daar, maak nie saak hoe laag die aanwysers is. Die voorbeeld hieronder van SINA gister uit my streaming grafiek is 'n uitstekende voorbeeld. Let op die afwaartse neiging, terwyl nooit breek die onderste Bollinger Band. Maak nie saak wat voorraad wat jy het op jou grafiek, as jy sien 'n tendens soos hierdie dit moet onmiddellik in te samel 'n rooi vlag dat daar iets aan die gang is met die voorraad, waarskynlik nadelig nuus. Van die grafiek hierbo, dit is wat ek graag noem & quot; drukkies die Bollinger Band & quot. Dit is 'n slegte handel te maak, sodat vermy enige en alle situasies soos hierdie wanneer jy dit sien. Om dit te bevestig, kan ons ook sien dieselfde situasie met BIDU op Maandag, soos hierdie grafiek toon: Terwyl BIDU later teruggevind in die dag, dit was 'n slegte beginpunt van ongeveer 01:28 EST tot 01:34 EST. Jy wil regtig om te sien hoe laer Bollinger Band gekruis op jou grafiek, bykomend tot die ander vier aanwysers sein 'n koop. Die waarheid is dat terwyl jy 'n paar geleenthede mag misloop, sal jy ook vermy om verbrand op 'n voortdurende afwaartse spiraal. Op Maandag, was daar eintlik min oproep koopgeleenthede. Sommige dae sal jy dit (verlede Donderdag dit gebeur) te sien. FFIV het een wat ek beslis wil wys na jou toe. Dit gebeur by 01:58 EST. Hier is die grafiek en ek was die plek waar dit was 'n goeie tyd om te koop. By tye, wanneer jy dit sien, ander aanwysers kan effens af wees deur 'n paar punte. Daar is 'n paar toegeeflikheid wanneer toepaslik. (Let wel: Ek wat die Bollinger punte net hier, nie die getalle van die ander vier aanwysers op daardie tydstip.) Soos jy kan sien, FFIV was in 'n afwaartse neiging, maar sonder om werklik slaan die laer rooi band in 'n driehoekige formasie wat werklik bevestig 'n laagtepunt. Dit is óf net ry die band of & quot; drukkies die band & quot; vanaf 01:33 EST tot sowat 01:57 EST. Nog 'n vraag wat ek gevra is of hulle kan 'n outomatiese koop? Ek raai nie om dit te doen. Outomatiese koop nie in ag neem enige nuus wat verband hou met die voorraad of marktoestande. 'N outomatiese koop sal jy vroeër vandag het in 'n SINA oproep posisie. Dit moet verduidelik hoe ek voel oor hulle. Soos ek in die begin van die artikel genoem word, kan dit 'n groot uitdaging om te wag totdat die beste tyd om te koop kom saam wees. Daar is 'n paar dae waar jy sal sien meer as 10 ambagte wat jy kan 'n dag maak. Vir ander, kan daar net een wees. Op gemiddelde, is daar gewoonlik 3-5 regtig 'n goeie koop 'n dag. Geduld sal af te betaal, egter. Ek wil ook graag om te noem dat dit nie 'n baie goeie idee om iets te oornag hou. Ek ontvang e-posse vir my sê dat hulle het 'n klomp geld op die handel reeds en nog steeds wil die handel te hou. Van die oomblik dat jy besluit om daardie bedryf te hou, is jy nie meer die gebruik van hierdie strategie. Jy is nou 'n lang oproep of sit houer. Hierdie strategie het niks te doen met wat gebeur die volgende verhandelingsdag. Jy kan verhoed dat oornag hou sal wees as jy jou handel tye tussen 10 hou: 30-3: 00 EST. Een van die dinge wat ek graag myself te vra voordat ek 'n handelsmerk te maak is dit: daar sal waarskynlik 'n ander handel wat kom saam wat baie beter as hierdie handel wees? As ek kan beantwoord wat met 'n ja, ek skuif op na iets anders. Dit mag klink eenvoudig, maar dit kan jy regtig red van die maak van foute. Ek hoop sommige van hierdie voorbeelde gehelp wys jou wat ek sien om te verhoed dat en wat om te koop in my daaglikse handel. Soos altyd, indien u enige vrae of kommentaar, sal ek probeer om so gou as moontlik te reageer op jou. Ek het ook beveel die lees van die kommentaar afdeling van die eerste twee artikels, soos ek daar is baie beantwoord. Openbaarmaking: Ek is altyd koop oproepe of sit op die in die artikel genoem aandele, afhangende van die geleentheid. Ek besit ook 'n lang AAPL noem.


No comments:

Post a Comment