Sunday, October 16, 2016

Dag Trading Tool - 5 Minute Koop

Daytrading Tool - 5 minute koop / verkoop seine Dit is 'n baie eenvoudige instrument, en jy kan dit redelik vinnig optel, daar is 'n instrument vir die handel. Dit staan ​​bekend as "jou." Dit koop-verkoop sein is bedoel om verbeterde toegang / uitgang oordeel, met ander woorde dit is soos enige ander instrument bied: nie veilig misluk, moet behoorlik gebruik word, en verhoog net jou kans, wat is die beste wat jy kan doen in die aandele mark. Ek het hierdie idee van Andrew Keene op KEENE op die mark. Ek is baie geïnteresseerd in die koop-verkoop seine wat kom as seine koop af 'n swaai lae tussen kontant mark open om 09:30 en omstreeks 11:15, soos gemanifesteer op die 5 minute ES (SP Emini Futures) grafiek. Hierdie instrument moet ook vertaal na die meeste vloeistof indekse en 'n paar prominente aandele wat gobs van geld daaglikse handel, soos AAPL. Die oggend ommekeer af dips ooreenstem met die tendens sedert Desember '11, so ek sal dit gebruik totdat die tendens sterf. Dan sal ek die instrument herevalueer, en miskien in diens in 'n down trending mark. Gewoonlik is die mark sit in 'n dag sessie hoog of laag in die eerste uur. Die ideaal is kry ons 'n koop of te verkoop sein onmiddellik na wat blyk die hoë of lae te wees. Wat jy wil om te sien is 'n relatief wye verskeidenheid bar (nie massiewe, net 'n bietjie wyer as die voorafgaande paar bars) wat 'n mikro tendens, en dan 'n ommekeer bar wat jou inskrywing sein uitput. Dit ommekeer bar moet gewoonlik 'n groter verskeidenheid (liggaam van kers, dit wil sê oop te sluit) as die voorafgaande bar, en moet met 'n baie min uitsonderings sluit hoër as die vorige bar se oop vir 'n koopsein, of laer as vorige bar se oop vir 'n sell sein. As dit moeilik is om te visualiseer, kyk na hierdie geannoteerde grafiek: Let op die koopsein net na die oop. Ek het dit nie te neem nie, want ek het 'n oggend duik verwag, soos die gewoonte van die oorgrote meerderheid van die handel sessies vanjaar was. Dit bewys gelukkig te wees as die skuif was nie die moeite werd om dit in elk geval. Die verkoop sein (net ná 1394,25 hoog) was 'n goeie een, getoets voor kers se hoë, gesluit onder die oop. So ons is in die handel kort van sowat 1.392,75-1393. Ek gebruik ES grafiek as 'n plaasvervanger vir die handel SPY opsies, omdat die werklike aksie is gewoonlik in die termynmark, maar ek hou van die SPY opsies likiditeit en dit pas my skedule beter as termynkontrakte handel. So ek lank 'n SPY in die geld sit hier. Ons kry 'n paar goeie rooi kerse spoel ons 'n bietjie. Dan begin energie afneem. Rondom 11:30, kry ons 'n koopsein, nog 'n goeie een. Dit beweeg reguit af die oop, gaan bo voor bar se hoë, en sluit bo oop voor bar se. Ons kry onmiddellike volg deur op die volgende bar gorrel dan rond vir 'n bietjie. Maar dit blyk 'n groot uitgang, netting sowat 40 sent op SPY kort op 'n reeks op daardie punt van ongeveer 60-65 sent, glad nie sleg nie wees nie. Ons moet na veiligheid, dit wil sê tot stilstand kom en risiko-beloning praat. Jy moet 'n gevoel vir die daaglikse bewegings die markte en algemene tendens om hierdie instrument te optimaliseer het. Stops moet wees buite die hoë / lae vir die dag, as jy speel die vroeë terugskrywings. 'N skuif buite die dag se reeks invalidates gewoonlik jou sein, en jy moet oorweeg om altyd met harde stop so ver buite die omvang as wat jy gemaklik is gegee jou risikotoleransie en jou ontleding van die risiko-beloning verhouding op die handel. Byvoorbeeld, ek het gevoel dat ons sou 1387 sien uit 1393, so ek kon my stop stel om 1395 vir 'n 1: 3 risiko-beloning verhouding. My stop is veilig en ek het die redding net 'n paar bosluise vroeë wanneer nadeel momentum afgeneem. Nou, voor die sluiting van hierdie post uit. kyk na die "nie 'n koop" sein wat ons gekry het om 13:50. Die bar is besig om goed. maar onthou wat ek gesê het oor die opstel van die ommekeer bar? Ons wil dit nie te breed, ons hou nie daarvan dat 'n groot wisselvalligheid op ons terugskrywings wees, dit maak dit moeiliker om hulle te sien vir wat dit is, en moeiliker om hulle te vertrou, plus wisselvalligheid verhoog jou kanse om gestop uit . Die "nie 'n koop" bar geweet hard, maar kon dit nie verhaal wat baie grond in vyf minute. Hier is wat gebeur het sedertdien. Hmmm. lyk dit of 'n beer vlag kan wees? Ongeag, nie die hoogste kans inskrywing, en dit is wat hierdie program is bedoel om ons te bring, sodat daar geen handel daar. Ek dink die lae is in vandag maar ek hoef nie te laat my geld doen wat praat. Hier is 'n ander draad wat jy dalk nuttig in samewerking met hierdie draad vind. Jy kan sien ek het 'n paar rooi en groen pyle op hierdie grafiek, dit is EMO (helderder) en MACD (donkerder) kruise, en word in meer detail hier: hotstockmarket / t / 203601 / spioen-daytrading-instrument-versnit-van - emas-macds-vwap-ATR-sleep-stop-on-5 minute-grafiek


No comments:

Post a Comment